Autor |
Wiadomość |
Szalonalamka
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Się biorą dzieci ?
|
Wysłany: Sob 23:15, 24 Sty 2009 Temat postu: Sprawdź swoją postać ! |
|
|
Wpisujcie tutaj jak rozwijacie postać, żeby inni mogli pomóc jesli coś robicie źle ,wypisujcie też swoje wyposażenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bazor
Moderator
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/10
|
Wysłany: Nie 0:07, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba tylko Daggera bo archer to nim sie nieda grac...
Zrecznosc 2:1 PZ
Zasadzka>Wirujacy sztylet>Szybki atak>krycie sie> i chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TheV
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 19:30, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja daggerem jechałem 2 wit 1 zr i w v1 mooby jechalem jak mentalem po 3-4 grupki na 65 lvl u .. skille zasadzka - wirek - chmura - krycie -szybki.
Lecz powiem tak dla mnie najgorsza postac do pvp przez te ********* lagi ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TheV dnia Pon 19:31, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
djpompka
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 8:14, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
dagger na razie 51 lvl ale szybko rosnie skile 75 zrecznosc 45 ataku i 40 vita dzieki temu moge brac wiecej mobkow skille zasadzka chmurka na m2 i na m wbijam krycie sie i wirujacy pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZjemCiChleb
Dziki Pies
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: biorą się dzieci
|
Wysłany: Nie 11:28, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
przeczytajcie poradnik co i jak i kiedy a i w v1 jak jechales 2 wit 1 zr? ja z innymi statami wbijalem sie na 56 lvl i brałem wiecej niz co nie jeden woj w boga i szybciej ubijałem a co i jak to look poradnik.. : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|