ZjemCiChleb
Dziki Pies
![Dziki Pies Dziki Pies](http://metin2.subagames.com/images/gameguide/beasts/beast/bugbearimg_1_s.jpg)
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: biorą się dzieci
|
Wysłany: Wto 18:53, 17 Lut 2009 Temat postu: Ninja Dagger czyli jak prowadzić. |
|
|
A więc czytam po raz któryś moje Privy jak ty ma 56 lvl bierzesz więcej niż ja wojem w v1...
A mianowicie kiedy widzę jak piszecie max vit max zr. to mnie .... bierze : )
prawidłowym bulidem na daggera jest 2 zr :1 wit gdy już mamy 90 zr nasuwa się myśl ? co dalej? Właśnie dajemy potem na lvl parzysty 1,5 wit 1,5 str
a nieparzysty 1 wit 2 str.
Pytanie: Dlaczego Zręczność max?
Odpowiedz: Zręczność daje nam uniki na 90 jest to 30 uników czyli nie są to pudła (missy) gdy ktoś nas nawala lecz dodatkowa obrona na wszystko(czyt.skillle i ataki fizyczne) w wysokości uników (3 zr= 1 unik.)
A ponadto zręczność podnosi nam atak (mniej niż siła) i dodaje obrażenia do skilli
Jak wiemy ninja dagger wali sztyletami a dla czego ? Patrzcie na skille :
zasadzka mieczem na m4 wale w plecy 1000-1100 bez bona na czysto bez krycia się a z daggerem te same +um,
na ten sam lvl ten sam + wale po 3000+ a teraz dodajmy to iż ninja umiejący grać tą postacią potrafi z wira wyciągnac min, 3xhit
Przypominam mieczem 1x hit z wirka na m3 600 a z dagerami 1100.
Czyli z 2 skilli mamy min. 6300.
Odpowiednimi skillami w które będziemy ładować jest :
zasadzka--->wirujący sztylet--->szybki atak ---> trująca chmura-->krycie się
Pytanie: Dlaczego krycie się jest za trująca chmurą a nie przed ?
Odpowiedz: Krycie się jest to atak dodający nam % gdy walniemy z zasadzki lecz wiadomo jeżeli spudłujemy nie mamy 1 skilla na ok 40 sek. Dlatego trująca gdyż:
-możemy zatruć bossy, podczas PVP trutka również jest przydatna jak i uwaga można zatruć metina.
Czyli wynikają z tego same +.
Bonusy:
Bardzo potrzebnym bonusem dla ninji jest nie krytyk a przeszywka.
Pytanie:Dlaczego przeszywka a nie krytyk ?
Odpowiedz: Jeżeli walimy ze sztyletów po 100 w potwora to z przeszywką walniemy go tyle ile mamy wartosci ataku w statach. Np. 300-310 walniemy go w granicy 300-310 z przeszywką, a krytyk ?
walimy po 100 krytyk 200 czyli nie zbyt dużo.
Lecz jeżeli ktoś ma dużo yangów może połączyć krytyk + przeszywka.
Lecz jak wiadomo Metin 2 jest grą losową dlatego aby pomóc losu aby wszedł krytyk i przeszywka trzeba miec min. 30%+ na oba.
Ważnym również bonusem jest zatrucie gdyż ninja ma go prawie w każdym skillu lecz gdy używamy skilla mamy +x% z itemków, które posiadają bonus na trutkę.
Sądzę iż pomogłem tym małym poradnikiem niektórym ninja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|